اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 9:25 ::  نويسنده : hamid
مهاجم رئال مادرید در مورد دیدار منچستریونایتد و رئال مادرید اعتراف جالبی کرده است.
اعتراف جالب توجه کریس رونالدو
به گزارش افکارنیوز، هفته گذشته رئال مادرید در دیدار خود برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه ۲ بر یک با پیروزی پشت سر گذاشت تا در مجموع ۳ بر ۲ راهی مرحله بعد شود.

در آن دیدار کریستیانو رونالدو پس از ۴ سال برابر تیم پیشین خود قرار گرفت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. او گل برتری تیمش را وارد دروازه یونایتدها کرد و از شادی پس از گل نیز امتناع کرد.

رونالدو در خصوص آن بازی گفت: باید اعتراف کنم که برای نخستین بار در دوران فوتبالم تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتم. هواداران یونایتد با ابراز احساسات خود مرا شکست دادند. نتوانستم برابر یونایتد رونالدوی همیشگی باشم. به هیچ وجه احساس خوبی نداشتم. نمی توانستم به تیم پیشینم گل بزنم ولی فوتبال همین است. برای آنها ناراحتم ولی کاری که باید به عنوان بازیکن رئال انجام می دادم را به خوبی به پایان برسانم
سه شنبه 22 اسفند 1386برچسب:, :: 9:15 ::  نويسنده : hamid

سایت گل: بعد از انتخاب دیوید بکام به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست دنیا، جالب است نگاهی داشته باشیم به نکات جذاب این فهرست.

نکاتی مثل، کدام باشگاه بیشتری بازیکن را در این فهرست دارد؟ در جمع ثروتمندترین بازیکنان، کدام از همه موفق تر بوده؟ یا با مجموع پول این بازیکنان، چه می توان خرید؟

این اینفوگرافی جذاب را در زیر مشاهده کنید (با توجه به اینکه این اینفوگرافی توسط بخش بین الملل سایت گل تهیه شده، به زبان انگلیسی است)



دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : hamid

این‌بار مسی با گلزنی در 17 مسابقه متوالی لالیگا رکوردی دیگر بر جای گذاشت. مسی که در بازی با لاکرونیا یکی از دو گل آبی و اناری‌ها را به ثمر رساند، موفق شد که رکوردی جهانی که از سال 1930در باشگاه بارسلونا جا‌به‌جا نشده بود را شکست. بازیکن 25‌ساله آبی و اناری‌ها چهلمین گلش را در این فصل برای بارسا در لالیگا به ثمر رساند و با این گل توانست در 17مسابقه پشت‌سر‌‌هم برای تیم محبوبش گل به ثمر برساند. بعد از این دیدار باشگاه بارسلونا در سایت رسمی خود اعلام کرد که مسی رکورد «پل تئودورپترک» که در فصل 38-1937در 16مسابقه پیاپی در دسته یک لهستان گلزنی کرده بود را شکسته است. در این بیانیه آمده است:«بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا رکوردی جدید در تاریخ فوتبال جهان از خود به جای گذاشت که تا پیش از این بی‌سابقه بوده است.» مسی در حال حاضر با به ثمر رساندن 52 گل در تمام مسابقاتی که این فصل برای بارسلونا انجام داده به دنبال بهبود رکوردهای فصل قبل خود است. او سال قبل دو رکورد مهم را شکست و بیشترین گل در یک فصل فوتبال و در یک سال را به نام خود ثبت کرد. مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود، البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد. اینها تنها رکورد‌شکنی‌های مسی برای باشگاه کاتالان‌ها نبوده است. وقتی لیونل نخستین گل خود را برای باشگاه در برابر آلباسته در تاریخ یکم می ۲۰۰۵ به‌ثمر رساند، تنها ۱۷ سال و 10ماه و هفت روز سن داشت و همین هم باعث شد که جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا در لالیگا شود، البته تا زمانی که کرکیچ با گل زدن روی پاس گل مسی در سال ۲۰۰۷ این رکورد را بشکند. مسی فصل قبل 50 گل در لالیگا به ثمر رساند و این شانس را دارد که این فصل از این مرز عبور کند.

دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : hamid

به گزارش شبکه اطلاع رساني دانا، در يک بازي از هفته بيست و هفتم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال سلتاويگو ميزبان رئال مادريد بود که اين بازي در پايان با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد خاتمه يافت.

به گزارش فارس، در اين بازي کريستيانو رونالدو در دقيقه 61 رئال مادريد را يک بر صفر پيش انداخت اما 2 دقيقه بعد آسپاس بازي را به تساوي کشاند اما اين پايان کار نبود و روي حرکتي از کاکا دروازه‌بان سلتا مرتکب خطاي پنالتي شد که در دقيقه 72 رونالدو اين پنالتي را به گل دوم رئال تبديل کرد.

رئال ماديد پس از پايان اين بازي با 58 امتياز موقتا به رده دوم جدول رده بندي لاليگا صعود کرد و سلتاويگو نيز 23 امتيازي باقي ماند.

شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : hamid
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : hamid

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 993
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1