اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 21:31 ::  نويسنده : hamid

گل: اسفندماه سال ۱۳۸۷ مالکیت باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران به مهدی پرهام معاون اقتصادی فعلی باشگاه استقلال تهران واگذار شد. مهدی پرهام در شروع کار اعلام کرد قصد دارد در کنار احیا کردن تیم قدیمی و ریشه‌دار نساجی به منافع اقصادی هم برسد چرا که فوتبال در دنیای امروز صنعتی سودآور و درآمدزاست.

برنامه پرهام که شغل اصلی‌اش تجارت در زمینه فولاد است، ساخت استادیوم و کمپ مجهز بود تا با استفاده از موقعیت جغرافیایی مازندران که منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا است تیم‌های داخلی و خارجی را ترغیب کند تا اردوهای تدارکاتی پیش از فصل و نیم‌فصل خود را در کمپ نساجی مازندران برگزار کنند تا از این راه علاوه بر پرداخت هزینه‌های باشگاهداری به سود قابل توجهی دست یابد.
 


بازیکن تعویضی نساجی برای ورود به بازی ساق‌بند نداشت و منتظر شد تا بعد از خروج هم‌تیمی‌اش ساق‌بند را بگیرد و به بازی برود

با توجه به اینکه برخلاف کشورهای پیشرو در صنعت فوتبال و حتی کشورهای منطقه مانند ترکیه در ایران از بخش خصوصی حمایت عملی صورت نمی‌گیرد و همه حمایت‌ها در حرف خلاصه می‌شود، در مازندران نیز از مهدی پرهام حمایتی صورت نگرفت. نه تنها زمین ۶هکتاری مورد نیاز برای ساخت ورزشگاه و کمپ نساجی طی سه چهار سال گذشته با امروز و فردا کردن مسئولین استان مازندران در اختیارش قرار نگرفت بلکه مجبور شد هزینه بازسازی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را هم بدهد که با نگهداری نامناسب بعد از یک فصل از بین رفت!

پرهام که از همکاری مسئولین استان نا‌امید شده بود اعلام کرد که طی ۴سال گذشته حدود ۱۱میلیارد تومان هزینه کرده است که بازگشتی نداشته و حاضر است تیم را نیم‌فصل به خانم امیرکمالی واگذار کند. بعد از کش و قوس فراوان رئیس اداره کل ورزش و جوانان که سال قبل مدیرعامل نساجی بود و دو درصد از سهام باشگاه به نامش است اجازه واگذاری تیم به خانم امیرکمالی را نداد و بدون کسب رضایت پرهام اعلام کرد که تیم را به سردار قاسم‌نژاد واگذار کرده است. بعد از گذشت دو ماه، هیچکدام از وعده‌هایی که هادی ساعی (عضو هیات مدیره نساجی) و مسئولین ورزشی استان مازندران در جلسه معارفه سردار قاسم‌نژاد به هواداران نساجی داده بودند محقق نشد.

علاوه بر آن به علت پرداخت نشدن بدهی باشگاه به المیر تولیا، کمیته انضباطی فیفا رای به کسر سه امتیاز از نساجی داد و اعلام کرد که اگر طی چند روز آینده بدهی پرداخت نشود نساجی به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد. همچنین تعدادی از بازیکن‌های نساجی به علت پرداخت نشدن قراردادشان در بازی با اتکا گرگان و همچنین بازی روز گذشته با شاهین بوشهر شرکت نکردند.
 


محمد سواری دروازه‌بان سابق سپاهان و تیم ملی به عنوان مهاجم به زمین رفت و برای این کار با چسب شماره ۲ را به ۲۱ تبدیل کردند!

عجیب اما واقعی!

وضعیت فعلی باشگاه به حدی ناگوار است که بازیکن تعویضی نساجی برای ورود به بازی ساق‌بند نداشت و منتظر شد تا بعد از خروج هم‌تیمی‌اش ساق‌بند را بگیرد و به بازی برود و بد‌تر از آن این‌که نساجی به علت اعتصاب بازیکنانش فقط با ۱۳ بازیکن به بوشهر رفت و بعد از تعویض اول وقتی یک بازیکن نساجی مصدوم شد مجبور شدند محمد سواری دروازه‌بان سابق سپاهان و تیم ملی را به عنوان مهاجم به زمین بفرستند و برای این کار با چسب شماره ۲ را به ۲۱ تبدیل کردند!
این است وضعیت فعلی خصوصی‌سازی در فوتبال کشور...

چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : hamid

فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من بايد نادان باشم که در اين شرايط ليست مازاد را بدهم.
يحيي گل‌محمدي در خصوص بازي مقابل مس گفت: مطمئن باشيد ما بازي مقابل مس کرمان را مانند ساير بازي‌هايمان جدي و محکم مي‌گيريم چون معتقدم جايگاه پرسپوليس در ليگ برتر براي من و باشگاه مهم است.
وي افزود: ما مي‌خواهيم با يک جايگاه خوب ليگ برتر را به آخر برسانيم. پس حق نداريم مقابل مس کار را با قدرت دنبال نکنيم. به بازيکنانم گفتم که بازي با مس را بايد با تمام انرژي و محکم به ميدان بروند. باز هم مي‌گويم اصلاً حق نداريم که مس را دست کم بگيريم. بايد ليگ را با خاطره خوب تمام کنيم و وارد سال 1392 شويم قطعاً ما در بازي مقابل مس براي برد به ميدان خواهيم رفت.
گل‌محمدي در خصوص اعلام اخباري مبني بر ليست مازاد و صحبت‌هاي برخي بازيکنان تيم‌هاي ديگر درباره پيوستنشان به پرسپوليس نيز گفت: باور کنيد همه اين صحبت‌ها شايعه‌اي بيش نيست. من بايد مربي بي‌تجربه و ببخشيد ناداني باشم که در اين مقطع زماني که بسيار براي پرسپوليس حساس و حياتي است ليست مازاد را اعلام کنم و يا با بازيکنان ديگر حرف بزنم.
وي افزود: حتي تا امروز با دستيارانم در خصوص ليست مازاد و بازيکنان جديد يک کلام حرف نزدم چه برسد به رويانيان گفته باشم. اصلاً‌ خيال همه را راحت کنم، ليست مازادي وجود ندارد که وقت خودمان را بگيريم و درباره‌اش حرف بزنيم. من با همين بچه‌ها کار مي‌کنم و رو به جلو مي‌روم.
گل‌محمدي ادامه داد: اين بچه‌ها بازيکناني هستند که 14 بازي باعث شدند تا پرسپوليس بازنده نباشد و ثابت کردند که حرف هاي زيادي براي گفتن دارند پس هيچ دليلي ندارد که الان بخواهم ليست بازيکنان جديد بدهم و مازادي‌ها را مشخص کنم و مطمئن باشيد همه اينها شايعه اي بيش نيست.
گل‌محمدي خاطرنشان کرد: براي من جاي سؤال است که چرا فقط اين صحبت‌ها براي پرسپوليس انجام مي‌شود، مگر پرسپوليس ششم نيست و 5 تيم بالاسر اين تيم براي قهرماني نمي‌جنگند، حتي شرايط آن تيم‌ها بهتر از پرسپوليس است، پس چرا فقط درباره ما اينقدر صحبت مي‌شود؟ مطمئن باشيد همه اينها را تکذيب مي‌کنم و به دنبال اين نيستم تا خودم را با توجه به صحبت‌ها تبرئه کنم.
وي در خصوص برگزاري بازي با داماش در تاريخ 16 فروردين گفت: قبل از اين بازي يک ديدار با پيکان داريم که قطعاً سعي خواهيم کرد بچه‌ها را در شرايط مسابقه نگه داريم. مطمئن باشيد تذکرات لازم را به بازيکنان مي‌دهيم تا دچار مشکلات نشويم. نگران اين موضوع نيستم چون بازيکنان من هم شرايط را درک مي‌کنند و همه دوست دارند که انشالله سال آينده يک جام خوشرنگ براي پرسپوليس به ارمغان بياوريم.

چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : hamid
سرمربی تیم ملی والیبال که برای تماشای رقابت‌های فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور داشت، از سالن فرار کرد!
 
به گزارش ایسنا، "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال ایران که برای تماشای رقابت‌های فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور داشت، پیش از برگزاری دیدار فینال بین متین ورامین و کاله پس از آنکه نارنجکی (مواد محترقه) در نزدیکی او به زمین خورد، سریعاً سالن مسابقه را ترک کرد.
 
بر اساس این گزارش، گفته می‌شود که این مواد محترقه توسط تماشاگران ورامینی به داخل سالن پرتاب شده است.
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : hamid

تاريخ ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي کشتي آزاد ايران و آمريکا مشخص شد.

بعد از دعوت مسئولان فدراسيون کشتي آمريکا از تيم ملي کشتي آزاد کشورمان به منظور انجام ديداري نمادين به ميزباني اين کشور و موافقت شوراي برون‌مرزي وزارت ورزش و جوانان، قرار شد تيمي متشکل از 18 تا 19 نفر که 5 تا 6 نفر آنها مربي هستند به آمريکا اعزام شوند.

به گزارش فارس، اين ديدار نمادين که به صورت تيم ‌به تيم انجام مي‌شود قرار است 26 ارديبهشت ماه سال آينده در ميدان تايمز نيويورک و در محوطه‌اي باز برگزار شود. پيش از اين آمريکايي‌ها در 2 سال گذشته از تيم روسيه براي حضور در اين مسابقه دوستانه دعوت کرده بودند.

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 22:50 ::  نويسنده : hamid

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 22:49 ::  نويسنده : hamid

فارس: سرپرست سازمان ليگ با صدور اطلاعيه‌اي در واکنش به مصاحبه مديرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد که اين سازمان از هيچ تيمي حمايت نمي‌کند و نگرش يکساني به همه باشگاه‌ها دارد.

مهدي تاج سرپرست سازمان ليگ فوتبال حرفه‌اي فوتبال ايران در واکنش به مصاحبه عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه سپاهان با خبرگزاري فارس با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد که اين سازمان از هيچ تيمي حمايت نمي‌کند و به همه باشگاه‌ها نگرشي يکسان دارد.

اطلاعيه سرپرست سازمان ليگ به شرح زير است:

سازمان ليگ طرفدار هيچ تيمي نبوده و نخواهد بود و به همه اعضا و باشگاه‌ها نگرشي يکسان داشته و خواهد داشت.

در مورد صحبت رحيمي در خصوص جانبدارانه بودن تصميم‌ها به جهت عدم تشويش اذهان عمومي صحبتي ندارم و به موقع و به نحو مقتضي پاسخ ايشان داده خواهد شد. براي نمايندگان فوتبال جمهوري اسلامي ايران در ليگ قهرمانان آسيا نيز آرزوي موفقيت همه‌جانبه را مي‌نمايم.

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:47 ::  نويسنده : hamid

به نقل از توتو اسپورت، جنارو گتوزو 35 ساله که پس از ترک ميلان در تابستان گذشته راهي سيون سوييس شده بود، در پايان فصل به 18 سال حضور خود در دنياي فوتبال پايان خواهد داد.

گتوزو که از ماه پيش به عنوان بازيکن - مربي در اين تيم سوييسي مشغول به فعاليت است قصد دارد در پايان فصل به شکلي جدي وارد دنياي مربي گري شود.

«تا پايان فصل هنوز چند ديداري باقي مانده است ولي بدون شک پس از آن کفش‌هايم را مي‌آويزم و وارد دنياي ديگري مي‌شوم. بايد بگويم دوست دارم به عنوان يک مربي دوران موفق و خيلي خوبي را داشته باشم. پيش از اين مرا با آنتونيو کونته مقايسه کرده‌اند که اين موضوع موجب افتخار من شده است. مي‌خواهم تمامي موفقيت‌هاي او در دوران مربي گري را تکرار کنم.»

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : hamid
تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 11:30 دقيقه صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين بازيکنان ابتدا به گرم کردن خود پرداختند و سپس به دو قسمت تقسيم شدند. بازيکنان اصلي زير نظر چيذري به بدنسازي و بازيکنان ذخيره نيز به سانتر از جناحين، ضربه به گل و مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند.

*در تمرين امروز چند دوربين تلويزيوني حضور داشتند که براي عيد ديدني و تبريک عيد از سوي بازيکنان پرسپوليس به مردم، آمده بودند.

*علي کريمي امروز هم همراه با تيم تمرين نکرد و تنها به فيزيوتراپي پرداخت. يکي از هواداران براي اين بازيکن بنري دومتري آورده بود تا از زحمات او در چند سال گذشته تقدير کند. کريمي شب گذشته ديداري هم با حسين هدايتي به همراه خانباني روانشناس پرسپوليس داشت.

*کريم باقري در تمرين امروز با تأخير حضور پيدا کرد.

*در تمرين امروز شيريني سرپرست قرمزپوشان غايب بود.

* بگوويچ دقايقي در تمرين امروز حضور پيدا کرد و سپس رفت.

* حدود 15 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و به تشويق شديد بازيکنان و کادر فني پرداختند.

* ادموند بزيک در تمرين امروز بسيار فعال بود،‌ او دقايقي نيز به عزيزيان مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس کمک کرد.

پس از 70دقيقه، تمرين پرسپوليسي‌ها به اتمام رسيد.
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:37 ::  نويسنده : hamid
کريستيانو رونالدو ستاره تيم فوتبال رئال مادريد موافقت کرده تا به عنوان سفير حفاظت از محيط زيست و جنگل‌هاي مانگرو به اندونزي برود.

وجود اين مانگروها باعث شد که در سال 2004 و در اثر سونامي‌ وحشتناکي که دراين مناطق رخ داد، قدرت امواج سهمگين گرفته شود و بسياري از انسان‌ها جان سالم به در بردند.


سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : hamid

به نقل از گازتا دلو اسپورت، اينترميلان در هفته‌هاي اخير به هيچ وجه نتيجه‌هاي خوبي نگرفته است. آنها در 2 ديدار اخير خود باخته‌اند. شکست 3 بر صفر برابر تاتنهام در ليگ اروپا و شکست خانگي يک بر صفر برابر بولونيا در سري A چيزي نيست که بتواند هواداران نرآتزوري را راضي نگه دارد.

ماسيمو موراتي در مورد شرايط کنوني باشگاه گفت: هنوز هم ايمانم به آندرا استراماچوني را از دست نداده‌ام. بارها در رسانه‌ها شنيده‌ام که موراتي در اين خصوص تصميم نهايي را خواهد گرفت. مارکو برانکا نيز در آخرين گفت‌وگوي خود اعلام کرده بود همه چيز به نظر من بستگي دارد. درست است. بايد بگويم هنوز هم به سرمربي تيم اطمينان دارم.

وي افزود: هر روز در مورد اينکه تيم در اين فصل چه نتيجه‌هايي مي‌گيرد فکر مي‌کنيم. در جلسه‌هاي مختلف در اين خصوص حرف مي‌زنيم. از نتيجه‌هايي که تيم در کل رقابت‌ها گرفته راضي هستم و مي‌خواهم به پاي مربي جواني که انتخاب کرده‌ام بايستم حتي اگر در برخي برهه‌هاي زماني نتيجه‌هاي دلخواه من بدست نيايد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 1002
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1